Welkom op mijn reislog: nog 50 dagen!

Lieve familie & vrienden,

Welkom op mijn reisblog! Het enthousiasme ver op reis te gaan was er altijd al, een wereldreis maken was altijd een droom. Een droom die altijd ver weg leek, tot ik dit jaar de knoop doorhakte dat ik het gewoon moest gaan doen. En nu kan ik met nóg meer enthousiasme zeggen dat die droom definitief werkelijkheid gaat worden! De vliegtickets zijn geboekt en betaald, de eerste vaccinaties zitten in mijn armen en mijn backpack is gekocht! Over 50 dagen, op 18 augustus gaat mijn avontuur beginnen, dan verlaat ik Schiphol met als (eerste) bestemming Indonesië! Om vervolgens in acht maanden letterlijk een rondje om de wereld te reizen via Azië, Oceanië en Noord- en Midden-Amerika. Ontzettend gaaf!

Ik heb er onwijs veel zin in, het voelt nog steeds een beetje als een droom. Het idee om acht maanden van de Nederlandse radar te verdwijnen en geen vaste verblijfsplaats te hebben is toch best gek. Maar ik laat het op me afkomen en ben vastberaden er iets gaafs van te maken. “Life begins at the end of your comfort zone!”

Vandaar deze blog, zodat ik jullie een beetje op de hoogte kan houden wat ik doe, waar ik ben en om hopelijk wat mooie foto’s te kunnen delen (indien de wifi meewerkt en ik natuurlijk tijd en zin heb om te schrijven, maar dat komt vast goed!) Mocht je geïnteresseerd zijn en me willen volgen, er is een mogelijkheid om hier rechtsonder op de website je e-mailadres achter te laten, je krijgt dan een mailtje wanneer ik iets geplaatst heb! En anders kan je natuurlijk ook altijd zelf zo nu en dan deze pagina checken.

Dit was het voor nu, ik ga vrolijk verder met de voorbereidingen. Ik heb nog drie vaccinaties te gaan, visums moeten nog geregeld worden en ik moet natuurlijk nog bedenken wat ik allemaal ga meenemen (lees: wat ik allemaal niet kán meenemen want ongetwijfeld ruimtegebrek). Gelukkig heb ik nog wel even de tijd, hoewel het onderhand ook best dichtbij komt..!

Leuk dat je dit gelezen hebt, ik vind het altijd leuk als je een berichtje achter laat! En natuurlijk zijn tips heel welkom!

Liefs,
Wyke.

Reacties

Reacties

Mirjam van der Velde

Lieve Wyke,
Wat ga je een prachtig avontuur tegemoet!
Xx Mirjam

Lysette van Brummelen

Wat gaaf Wyke! Een hele ervaring....ik wens je alvast heel veel plezier en let goed op je zelf. Ik ga je reisblog straks zeker volgen!?

Ciska Egging

Lieve Wyk ik ga je zeker volgen , maar pas wel goed op jezelf . Geniet van dit prachtige avontuur , en kom met mooie verhalen / herrinneringen en vooral gezond weer terug !! Enjoy ??

Max

Ik heb nu net ontdekt hoe we contact kunnen onderhouden, vandaar nog even deze reactie. Ik kan je niet zeggen hoe ik je bewonder . Plannen maken is niet zo moeilijk maar om ze te realiseren , daar is meer moed en doorzetting voor nodig. Ik weet zeker dat het je gaat lukken en de tip die ik je mee wil geven is: Ga genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs van Max en Joop

Opa en oma

Lieve Wyke , fantastisch dat je dit durft te ondernemen, we willen je zeker volgen !
We hopen dat je veel mooie ervaringen rijker weer terug komt en vooral geniet ervan . we komen je uiteraard nog vaarwel knuffelen , tot dan . Opa en Oma

Gerry en Rob

Hoi Wyke, dank voor je mailtje en leuk dat we je kunnen volgen.
Een geweldige onderneming met zoveel bijzondere landen, whow zo tof.
Wij wensen je een hele fijne, goede reis, geniet van de mensen, de cultuur en al het moois.
Warme zonnige groet, liefs Rob en Gerry.

Dick Van der Velde

Hoi Wyke. Ik wens je heel veel plezier tijdens deze reis. Geniet van alle indrukken en van de landschappen en leer van alle toevallige gebeurtenissen en ontmoetingen. Maak er een onvergetelijk feest van!

Diny & Gerrie Gudden

We wensen je heel veel reisplezier en geniet ervan.

Rob en Gerry

Hoi Wyke, inmiddels aangekomen in Bali super mooi eiland, goed om daar te beginnen.
We wensen je een fijne, bijzondere en verrassende reis toe.
Hele dikke knuffel van ons Rob en Gerry.

Gerry en Rob

Hoi Wyke, whow wat ik tot nu toe lees en zie een geweldig begin en voor ons een aantal herkenbare plaatjes waar we hele mooie herinneringen aan hebben. En leuk voor je om Willem te ontmoeten op Bali.
Wij wensen je verder een mooie verrassende reis toe en wij genieten van je verhalen en je mooie plaatjes.
Warme groet, liefs van ons Rob en Gerry.

Rob en Gerry

Hoi Wyke, we genieten van je reisverslagen en de geweldige prachtige foto's. En wat leuk dat je iedere keer weer
een gezellige reisgenoot ontmoet en samen op ontdekking uitgaat, top
Heel veel plezier, warme groet, liefs Rob en Gerry.

Janny Dijk

Hoi Wyke, wat een belevenis....alleen op reis...superstoer!
De olifanten vlakbij Changmai...ik vond dat ook zo mooi..
Ben je al bij de bergvolken geweest in het noorden van Thailand?
Daar vond ik het ook zo mooi.
Ik wens jou heel veel plezier toe....lekker genieten van alles(uitzichten, geuren, eten het ontmoeten van veel mensen en dieren.....)
Groetjes van Jappie en Jannt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!