Ready for take-off!

Lieve allemaal,
Vandaag gaat mijn avontuur dan echt beginnen! De voorbereidingen zitten er op, mijn spullen zijn (hopelijk) allemaal ingepakt en zo niet is daar niks meer aan te doen..

De afgelopen weken stonden in het teken van voorbereidingen treffen en afscheid nemen. Met Rixt heb ik een schifting gemaakt wat wel mee moest aan kleding en wat niet (ze was heel streng, maar achteraf; thanks! Dat was ook echt wel nodig, ik had nogal de neiging om m’n halve kledingkast mee te nemen..) De rest van de spullen had ik al wekenlang vrijwel compleet op mijn bureau uitgestald, dus daarna kon het voor het eerst inpakken beginnen. Goed dat we deze check deden, want toen opeens leek mijn backpack best wel een beetje te klein. Oeps. Er moest dus veel minder mee (hoe dan?!) of ik moest echt een grotere backpack. De keuze was gauw gemaakt, binnen een week had ik met papa weer een avondtripje Vrijbuiter haha!

Voor papa’s en Willem’s verjaardag en mijn reis hebben we nog een leuke BBQ gehouden begin augustus. Superleuk dat er zoveel mensen bij waren, ik vond het echt heel gezellig. De weken daarna heb ik nog veel meer afgespoken, bijgekletst en gedag gezegd. Ik ben meteen twee kilo aangekomen door alle lunches, high teas/high wines en andere restaurantbezoekjes, maar dat acht maanden lang niet met vrienden kunnen doen was best een goed excuus.

Vanochtend ben ik met Rixt, papa, Jacqueline en Amy naar Schiphol gereden, super fijn dat zij me weg wilden brengen. Nog even een kopje thee gedaan op Schiphol, een foto laten maken door een lieve Duitse meneer, en veel warme knuffels. Daarna was het zo ver: ik ging inchecken en mijn bagage afgeven. Dat duurde eventjes, want de mevrouw achter de balie moest ik kunnen bewijzen dat ik geen visum nodig had voor Indonesië, ze moest dus even mijn doorvlucht checken. Echt heel grappig, want met het boekingsnummer van die vlucht verschenen opeens al mijn vluchten op haar scherm, dus ze was in shock. Ze vroeg me de oren van het hoofd maar was heel lief en wenste me een hele fijne vlucht. Toen kon ik nog een keertje zwaaien naar de achterban voor de incheckbalie, voor ik door de boarding pass controle ging. Gelukkig alles daar heel snel en zat ik binnen een kwartiertje bij mijn gate, heeeeeel ruim op tijd dus. Vandaar nog even deze update, ook om iedereen nog even te bedanken voor alle kaartjes, briefjes, cadeautjes en lieve berichtjes. Ik vind het onwijs gaaf dat ik dit kan en mag doen, maar ga zeker ook veel missen van thuis.



Over ongeveer een uurtje vlieg ik, ik ga nu nog even relaxen en wachten op het sein dat we kunnen boarden. Ik heb een overstap op Jakarta en kom om 12:30h lokale tijd aan op Bali, morgen dus. Dan begint een groepstour die ik heb met zo ongeveer 15 mensen van rond mijn leeftijd. Heel veel zin in!

Dus; Dag Nederland, tot over 8 maanden!

Liefs,
Wyke

Reacties

Reacties

Jessica

Lieve Wyke wat mooi geschreven. Wij kijken uit naar je avonturen. Wij wensen jou een goede vlucht en houden je in de gaten ?

Marie-Louise

Meiske, ik heb net mijn e-mailadres ingevuld zodat ik weet wanneer je weer wat geschreven hebt. Voor nu een goede vlucht en zie uit naar je ervaringen. Knuffel

Max Nijboer

Aha Wyke, het grote avontuur is dus begonnen. Joop en ik hopen dat je een hele goeie vlucht zult hebben en dat je tot over je oren zult gaan genieten van al het nieuwe, dat ongetwijfeld op je pad komt. We blijven je met veel plezier volgen.
Groeten van ons uit Assen, Max.

Diny Gudden

Veel plezier en geniet van het heerlijke Bali.
Gerrie & Diny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!